Více jak 100 let italské vášně
Splátkový prodej zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.
A. Podmínky pro uzavření smlouvy
-občan ČR starší 18 let
-zaměstnanec se stálým příjmem (nesmí být ve zkušební nebo výpovědní lhůtě)
-podnikatel - fyzická osoba OSVČ (musí podnikat min. 1 rok)
-důchodce (starobní, invalidní, výsluha)
-žena/muž na mateřské dovolené
-úvěrovou smlouvu nemohou uzavřít: nezaměstnaní, studenti, ženy/muži pobírající jakékoli sociální dávky (kromě mateřské dovolené)
B. Potřebné doklady
U úvěrů do 100.000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti a nepotřebujete
potvrzení o výši příjmů!
(platí pro fyzickou osobu - nepodnikatele)
-platný Občanský průkaz
-druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list
U úvěru nad 60.001,- Kč u OSVČ potřebujete navíc kopii daň. přiznání s razítkem FÚ a přílohami
U úvěru nad 100.001,- Kč potřebujete navíc doklad pro ověření adresy - kopie výpisu z bankovního účtu nebo účtu za telefon, elektřinu nebo plyn, nebo doklad o SIPO
C. Pojištění schopnosti splácet
Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme výhodné pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás.
Pojištění se sjednává pro případ:
-pracovní neschopnosti
-ztráty zaměstnání
-plné invalidity
-smrti
Příklad: pojištění úvěru ve výši 10.000,- Kč vás bude stát pouze 20,- Kč měsíčně. Tato částka se připočte k měsíční splátce automaticky při sjednání úvěru.
Pojištění nelze aplikovat na smlouvy s bezúročným obdobím nebo odkladem splátek.
Nelze pojistit klienty, jejichž věk je vyšší než 55 let nebo v průběhu splácení tohoto věku dosáhnou. Uzavření pojištění je volitelné.
D. Postup při nákupu na splátky
Postačí osobně se dostavit do naší prodejny, radí se Vám budeme věnovat s uzavřením návrhu smlouvy.
Důležité upozornění - zboží může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po ověření totožnosti dopravcem na základě předloženého občanského průkazu nebo cestovního pasu. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky Essox.
V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.
Nejčastější dotazy:
1. Co je spotřebitelský úvěr?
Spotřebitelský úvěr Vám dává možnost pořídit si Vámi vybrané zboží a ihned si ho odnést od prodejce, aniž byste měli hotovost na zaplacení zboží. Od dalšího měsíce splácíte Vámi zvolenou částku.
2. Jak mohu úvěr získat?
Pokud budete mít zájem, prodejce Vám jistě rád pomůže najít vhodnou formu financování a poskytne Vám veškeré informace, které jsou potřeba k rychlému vyřízení úvěru.
3. Jak dlouho trvá vyřízení smlouvy?
Smlouvu uzavřete přímo v obchodě během několika minut a zboží si ihned odnesete.
4. Musím zaplatit nějaké poplatky, abych půjčku dostal?
Ne, nemusíte. Platíte pouze měsíční splátky.
5. Je výše splátek neměnná?
Ano, výše splátek se nemění. Každý měsíc platíte stejnou, předem dohodnutou částku.
6. Jakým způsobem mohu splácet?
Můžete splácet bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.
7. Co je variabilní symbol?
Variabilním symbolem je číslo Vaší smlouvy. Správné uvedení variabilního symbolu je velmi důležité pro přiřazení platby.
8. Bohužel až tento měsíc jsem zjistil, že mi minulý měsíc nebyla z účtu stržena splátka, co s tím?
Dejte jednorázový příkaz na nezaplacenou splátku, nezapomeňte uvést správný variabilní symbol. Dále je třeba, abyste nás o této skutečnosti informoval na tel.: 389 010 417. Vzhledem k tomu, že peníze nebyly zaslány dle splátkového kalendáře, je nutné počítat se sankcemi z prodlení dle platného sazebníku.
9. Rád bych odložil jednu splátku. Je to možné?
Ne, není to možné.
10. Mohu úvěr splatit předčasně?
Ano, je to možné. Můžete splatit část nebo celý úvěr najednou. Pro předčasné splacení je nutné poslat písemnou žádost.
11. Nepamatuji se, kdy moje půjčka končí. Kde mohu tuto informaci získat?
Informace o tom, kdy Vaše splácení končí je uvedeno ve Vaší smlouvě, případně se můžete informovat na telefonním čísle 810 800 088.
12. Nepamatuji si výši měsíčních splátek.
Informace o výši Vašich splátek naleznete ve Vaší smlouva, případně se můžete informovat na telefonním čísle 810 800 088.
13. Zapomněl jsem zrušit trvalý příkaz a na Váš účet byla odeslána ještě jedna splátka. Vrátíte mi peníze?
Pro vrácení přeplatku je nutné si poslat písemnou žádost emailem, faxem nebo poštou na adresu společnosti (Essox, s.r.o., Senovážné nám. 231/7, 37021 České Budějovice).
14. Zakoupené zboží je vadné. Co s tím?
Reklamaci zboží vyřídíte v prodejně, kde jste zboží zakoupil/a podle platného reklamačního řádu. V průběhu vyřizování reklamace jste i nadále povinen řádně platit sjednané splátky.
15. Jak mám postupovat v případě, že mi byl předmět odcizen?
V tomto případě jste povinen i nadále řádně platit sjednané splátky. S žádostí o náhradu vzniklé škody se můžete obrátit na pojišťovnu, pokud se na tuto škodu vztahuje Vaše pojistka domácnosti event. jiná pojistka.
Nyní už nezbývá než Vám jen popřát příjemná nákup na splátky se společností ESSOX s.r.o.
Máte dotaz? Napište nám:
- Vyplňte mailový kontakt na Vás
- Vepište Váš dotaz
- Opište spam kod
- Odešlete
Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!